WARGA MAJLIS DAERAH KUALA PILAH

Thursday 10 December 2009

Hari Yang Indah Kot...









Hari nih sume budak2 umah aku kat UNISEL gi cuci umah kat kampung bukit minyak ( Sabril,Abg Zack,Wan,Nash,Mus..n aku dengar2 Sabril bawak Ku sama..hahaha..)..Umah baru kami untuk sem depan..Sume dah malas nak duduk Ostel Jana Mencekik...hahaha...aku harap korang basoh la umah bersih2..sem depan aku duduk je...hahaha..senang keje aku...

Hari ni idop aku bermula seawal 12.00 tgh hari..( semalam tgk bola juventus lawan bayern munich..juve kalah..4-1 lak tuh..haha..)..tuh pon ayah aku call sebab ade problem internet connection kat cc koperasi...so tugas aku la nak kena pergi settle benda2 tuh...huhu..mengacau je aku nak tido..last2 dah ade kat cc,,teros online la...haha..tengah2 online nih, aku dikejutkan dengan sesuatu benda..jeng jeng jengggg......ex aku masa sekolah add aku kat Facebook ( muka buku ) ngan MySpace ( ruang saya )..terkejut seyhh..time2 single nih ramai lak yang mencarik..haha..( nama ex aku tuh Siti Norhanim Binti Mohd Rosli )..so aku amek la peluang nih sembang2 ngan dia..tengah2 best sembang2 nih,ade lak banyak masalah pasal pc yang timbul..OS hilang la,nak kena masok DVD writer la,nak kena pasang cpu balek la,power supply rosak la..adess..banyak sungguh kerjaku di musin cuti2 nih..haha..pas nih prob ape lak yang nak menyusul aku tak tahu...So sampai sini dulu aku updated blog nih..nanti kalu aku rajin aku updated banyak2 ( mood x bape rajin nih..hahaha..)..

No comments:

Post a Comment