WARGA MAJLIS DAERAH KUALA PILAH

Wednesday 9 December 2009

PENAT!!!!!!!!!






Ari yang sungguh memenatkan bagi aku..huhu...nih sume pasal benda2 kat atas nih la..hampeh tol...korang leh wat hal ari nih..memang penat..dah la cuaca kat luar pon panas ( dulu mase hujan aku slalu komplen sebab kotorkan kete aku..hahahaha.. )..

Kali nih aku nak citer ape masalah2 aku pasal benda2 kat atas nih..

1. Supply kat salah 1 PC kat cc koperasi ( PC no 18 ) leh lak rosak..hampeh la ko..nak kena beli la nih..tapi aku x kesah pon sebab bukan guna duit aku yang nak beli benda nih..hahaha..

2. OS atau lebih dikenali sebagai Operating System ( ala..yang windows tuh ) leh lak missing kat PC no 8 kat cc Rembau...ko mmg menambahkan keje aku nak klon...hampeh tol...

3. Nih citer pasal mouse lak...benda x rosak, diorg cakap rosak..adess...buat penat aku g jaoh2..ingatkan rosak..last2 leh guna...hampeh jugak.. ( benda nih berlaku kat cc Rembau jugak..hehehe.. )

4. haa..citer pasal HDD atau hard disk...benda nih sensitif..last2 aku yang menjahanamkan dia..hahaha...last2 aku gak yang nak kena tukar n klon balek hard disk kat pc yang aku bagi rosak tuh...

memang penat ari nih...penat ohhh penat...machaaaaa!!! ABC 1!!!!!!!

No comments:

Post a Comment