WARGA MAJLIS DAERAH KUALA PILAH

Sunday 26 December 2010

AHAD, 26 DISEMBER 2010 ( TAK ADE IDEA NAK LETAK TAJUK )

Assalamualaikum! penatnye ari nie.. semalam banyak sangat aktiviti yang dilakukan oleh aku..hehehe.. ari ni ari Ahad.. Malam nie pulak Malaysia lawan Indonesia untuk final Piala AFF Suzuki pusingan pertama kat Bukit jalil.. harap-harap Malaysia menang la.. Prediction aku.. Malaysia 2-0 Indonesia.. hehehe..

ari nie aku ingat nak rest je.. tapi tetap tak boleh rest jugak... banyak kerja tertangguh dekat cyber cafe-cyber cafe kepunyaan Era Mega technologies Sdn. Bhd. dan AD Billon Enterprise.. tapi nak gi AD Billon nie yang malas nie.. Dah la jaoh.. nama je aku ni Managing Director kat sane, tapi malas nak gi opis sendiri..hehehe...padahal Majlis Daerah Kuala Pilah yang lagi jaoh tuh sanggop lak aku ulang alik tiap-tiap ari..

Sekarang ni aku kat salah sebuah cyber cafe Era Mega.. kat umah aku tak ade access Internet.. so terpaksa pergi ke cyber cafe... sambil-sambil repair komputer yang ade masalah nie, leh la aku update blog yang telah lama ku tinggalkan ini..sedih lak rase.. hehehe...

No comments:

Post a Comment